Hello World!

Hello! I have been looking at my stats lately and I see many people from other countries viewing my blog. Thanks Romania, Portugal, Japan, and U.S! I will start putting a translation under all my posts, so hopefully most of you can read this content better. Thanks guys! I will also start talking about my American life more, and even closer, my Florida life.

Buna! Mă uit la statisticile mele în ultima vreme și văd mulți oameni din alte țări care îmi vizionează blogul. Mulțumim României, Portugaliei, Japoniei și SUA! Voi începe să pun o traducere sub toate postările mele, așa că sper că majoritatea dintre voi pot citi mai bine acest conținut. Multumesc baieti! De asemenea, voi începe să vorbesc despre viața mea americană mai mult, și chiar mai aproape, despre viața mea din Florida.

Olá! Ultimamente, tenho visto minhas estatísticas e vejo muitas pessoas de outros países visualizando meu blog. Obrigado Romênia, Portugal, Japão e EUA! Começarei a colocar uma tradução em todas as minhas postagens, então espero que a maioria de vocês possa ler melhor esse conteúdo. Obrigado rapazes! Também começarei a falar mais sobre minha vida americana, e mais ainda, sobre minha vida na Flórida.

こんにちは! 私は最近、自分の統計を見ており、他の国からの多くの人々が私のブログを閲覧しているのを見ています。 ルーマニア、ポルトガル、日本、そしてアメリカに感謝します! 私はすべての投稿に翻訳を付け始めるので、うまくいけば、ほとんどの人がこのコンテンツをよりよく読むことができます。 みんなありがとう!また、アメリカの生活について、もっと詳しく言えば、フロリダの生活についても話し始めます。

Woah, isn't that cool?

Comments

Popular posts from this blog

Open Me📬: New Blog!

Luiaard's Crits #3: Who's the Boss?